Mesaje masonice ascunse în promovarea Vodafone

Vodafone România, divizie a Vodafone Group Plc, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii mobile din lume, cu aproximativ 9.839.000 de clienţi români, este un veritabil instrument al unui Big Brother nu foarte friendly, cu şorţuleţ şi cu compas, care trasează mari cercuri de cuprindere a sute de milioane de oameni în aria de control a populaţiei. Vodafone are divizii în peste 30 de ţări pe 5 continente şi peste 40 de reţele partenere în întreaga lume cu 343 milioane de utilizatori înregistraţi în întreaga lume, în toamna anului trecut.

Având în vedere numărul uriaş de oameni care pot fi ascultaţi, localizaţi şi urmăriţi prin terminalele telefoniei mobile care sunt interconectate la serverele Vodafone, ne dăm seama de ce Vodafone  a fost obiectul unei cereri de chemare în instanţă pentru oferirea de date privind utilizatorii unor entităţi tenebroase, cum sunt serviciile secrete de la noi. Fără a li se specifica consumatorilor care semnează contractele de utilizare a serviciilor Vodafone că devin automat, pe banii lor, ţinta interceptărilor şi localizărilor instituţiilor unui stat cu înclinaţii poliţieneşti vădite, Vodafone devine astfel unealta perfectă a masonilor care controleaza populaţia.
Conform noilor reglemementări şi proiecte de lege promovate inclusiv de personaje ca Olguţa Vasilescu, de la PSD, demascată de foştii colegi de la PRM drept „manipulatoarea pixului lui Vadim”, se încearcă limitarea dreptului la expresie, urmărirea celor care comentează „negativ” la adresa autorităţilor corupte şi vicioase.

Marea Companie Vodafone a atras atenţia în străinătate, critici ai globalizării de tip masonic reclamând prezenţa unor simboluri şi formulări masonice în mesajele cu sens ezoteric utilizate de companie pentru promovare. Astfel, a fost semnalată strania coincidenţă a logoului firmei cu însemnul grafic din centrul logoului KuKluxKlan, o organizaţie de tip masonic ce militează pentru supremaţia rasei albe, cunoscută pentru conţinutul rasist al ideologiei sale şi mai ales pentru atacurile la adresa negrilor din Statele Unite, cu ani în urmă.


„Coincidenţă” a logoului firmei cu însemnul grafic din centrul logoului KuKluxKlan

Logoul firmei în reclamele Vodafone prezintă succcesiunea de trei ori a semnului grafic care este o cizelare a cifrei şase, într-o formă ce sugerează număr fiarei 666, un număr cu semnificaţii demonice folosit des de masoni.

Reclama ce sugerează numărul fiarei, 666

Dacă se încearcă conectarea la internet prin modemurile Vodafone, apare un straniu port 666. Unii utilizatori au semnalat şi plasat pe Internet captura de ecran ca probă că la încercarea de conectare a unui modem Vodafone la calculator avertismentul firewall-ul ESET marca portul cu nr. 666, cu notificarea între paranteze (doom), cuvânt ce înseamnă „osândă” (666).


Conectarea la internet prin modemurile Vodafone

Campania publicitară „Marea Ieşeală” a companiei Vodafone pentru  promovarea cartelelor pre-pay a atras atenţia înca de la debut prin utilizarea stranie a unei consacrate formule masonice. Publicul-ţintă al aceste campanii  pare să fie format din adolescenţi uşor duşi cu pluta, dominaţi de frustrări sexuale,  personajele reprezentative fiind: băiatul disperat dupa fete şi fata fiţoasă care îl ia peste picior tot timpul pe băiatul respectiv. Adresarea de pe afişul de debut al campaniei este „Distracţie maximă. Am zis!”. Formula imperativ-conclusivă „Am zis” este însă o clasică şi arhicunoscută formă de încheiere a edictelor şi comunicărilor oficiale ale masonilor. Redăm pentru exemplificare un pasaj de încheiere, din Cuvântul înainte al Marelui Maestru al MLNR (www.grandlodge.ro).

„Fraţii din Marea Lojă Naţională A României, Loja de Ritualistică şi Cercetări Masonice condusă de Prea Respectatul Frate Nicu Filip a făcut progrese semnificative şi cu ajutorul unor personalităţi din ţară, neiniţiate, care şi-au oferit cu generozitate tot sprijinul. Cunoscându-vă dragi fraţi, aproape pe toţi, cred în bunăvoinţa, înţelepciunea şi curajul ce-l veţi căpăta pentru a accede pe treptele perfectibilităţii împreună. Va asigurăm că pacea, înţelegerea şi buna comunicare, prin libertatea de gândire şi exprimare vor constitui cărămizile care vor fi zidite templului fiecăruia, încet, încet în timp şi cu încredere, iar dacă nu vom reuşi noi, vor face copiii noştri, şi dacă nici ei nu vor reuşi poate sau cu siguranţă vor reuşi copiii copiilor noştri, pentru că lucrarea noastră este în eternitate. Dumnezeu să vă lumineze casa, familia, copiii şi să vă bucuraţi de ziua de mâine. Am zis.”

Atunci cand au fost întrebaţi de presa română despre eventuala intenţie a Vodafone de a se sprijini pe solidaritatea masonilor lansând mesaje de promovare ce conţin formule-cheie specifice insiderilor lojilor, purtătorii de cuvant Vodafone au negat o astfel de prezumţie şi s-au mulţumit să arunce „mâţa mortă” în curtea „vecinilor” care au realizat Campania de promovare, şi anume tinerii de la Compania McCann-Ericson.
O coincidenţă stranie descoperită tot de presa românească ne arată că principalii venerabili ai celor 330 de loji masonice din România sunt toţi clienţi fideli ai reţelei Vodafone. În Suedia, cu ani în urmă, Campania Vodafone a stârnit controverse cu un afiş prin care era parafrazată o celebră zicere despre Noua Ordine şi New World Order, sintagme considerate semnale masonice ce preced paradigma globalismului.


Afiş – Noua Ordine şi New World Order

„Welcome to our NEW WORLD” este traducerea mesajului Vodafone lansat în Suedia, iar conotaţia masonică a mesajului nu mai are nevoie de explicaţii, decât poate pentru minorii chemaţi de Vodafone la „Marea Ieşeală”.

SURSA : YOGAESOTERIC

Published in: on 20/03/2011 at 4:37 PM  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://adevaruridinculise.wordpress.com/2011/03/20/k-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: